Chemia nieorganiczna w szkole 02-CNGSL
Zaznajomienie studentów z problemami związanymi z nauczaniem chemii organicznej na poziomie gimnazjum, rozwijanie i pogłębianie myślenia kategoriami chemicznymi, uczulenie studentów na dostrzeganie w przyszłej pracy nauczycielskiej problemów związanych z demonstracją i wizualizacją eksperymentów. EFEKTY KSZTAŁCENIA. Nabycie kompetencji w przygotowaniu projektów zajęć warsztatowych z chemii organicznej dla uczniów gimnazjum. Opanowanie tej dziedziny wiedzy powinno pomóc w organizowaniu przyszłego procesu dydaktycznego tak, aby sprzyjał on optymalnemu rozwojowi intelektualnemu ucznia.
Literatura
1) A. Burewicz, H. Gulińska (red), Dydaktyka chemii, Wyd. Naukowe UAM, Poznań 2002.
2) H. Gulińska, J. Smolińska, Ciekawa chemia, część 3, WSiP, Warszawa 2006.
3) J. McMurry, Chemia organiczna, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2005, tom 1-5.
4) P. Masztalerz, Chemia Organiczna, Wydawnictwo Chemiczne, Wrocław 2000.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: