Conducted in
terms:
2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Anthropology and Cultural Studies
Urban and territorial Branding 20-KUDU-BMT
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) 1. Cele zajęć/przedmiotu:
a) Zapoznanie studentów z wyspecjalizowanymi metodami budowania wizerunku miasta w oparciu o historyczne i kulturowe aspekty brandingu miejskiego
b) Przygotowanie absolwentów do współpracy z samorządowymi instytucjami i organizacjami zajmującymi się marketingiem terytorialnym
c) Zdobycie praktycznej umiejętności projektowania elementów strategii wizerunkowej miasta
d) Przygotowanie absolwentów do uczestnictwa w debatach eksperckich i działaniach partycypacyjnych na rzecz promocji regionu
Information on where to find course materials
(in Polish) Materiały są przekazywane w postaci wydruków, dłuższe opracowania wysyłane są pod wskazane przez studentów mailowe adresy kontaktowe grup zajęciowych.
Major
(in Polish) kulturoznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, dyskusja, analiza przypadków, gra symulacyjna,
rozwiązywanie zadań artystycznych, metoda warsztatowa, metoda projektu, demonstracja video, metody aktywizujące ("burza mózgów" itp)
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) brak wymagań wstępnych
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: