Conducted in
terms:
2022/SL, 2023/SL, 2024/SL, 2025/SL
Erasmus code: 14.9
ISCED code: 0319
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Anthropology and Cultural Studies
The Art of Advertising 20-KUDL-F-SZR
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) a) Zdobycie wiedzy kulturoznawczej na temat zjawisk w reklamie ze szczególnym uwzględnieniem procesów twórczych, związków reklamy ze sztuką i kulturą symboliczną.
b) Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych przydatnych w podjęciu twórczych działań na rzecz reklamy i promocji..
c) Poznanie i przepracowanie technik audiowizualnych, wykorzystywanych we współczesnych kampaniach reklamowych.
Information on where to find course materials
(in Polish) Materiały są przekazywane w postaci wydruków, dłuższe opracowania wysyłane są pod wskazane przez studentów mailowe adresy kontaktowe grup zajęciowych.
Major
(in Polish) kulturoznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, dyskusja, analiza przypadków, gra symulacyjna,
rozwiązywanie zadań artystycznych, metoda warsztatowa, metoda projektu, demonstracja video, metody aktywizujące ("burza mózgów" itp)
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
elective
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Wymaganie wstępne nie obowiązują.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: