Conducted in
terms:
2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ, 2024/SZ
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Anthropology and Cultural Studies
Participatory design of Social Advertising 20-KUDL-F-PPR
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) 1. Cele zajęć/przedmiotu:
a) Zdobycie wiedzy o kulturoznawczych kontekstach reklamy społecznej wraz ze specyfiką partycypacyjnego udziału interesantów w procesie tworzenia kampanii.
b) Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych przydatnych w kreowaniu dyskusji społecznej i włączaniu odbiorców w etapowe działania twórcze i realizacyjne.
c) Poznanie i przepracowanie technik audiowizualnych, wykorzystywanych we współczesnych kampaniach społecznych.
d) Zdobycie kompetencji na temat współtworzenia relacji i współpracy z różnymi grupami w kontekście zarządzania projektem.
Information on where to find course materials
(in Polish) Materiały w postaci wydruków są dostarczane studentom
Major
(in Polish) kulturoznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) wykład konwersacyjny, praca nad projektem, analiza przypadków, symulacja, metody aktywizujące, dyskusja, pokaz multimedialny
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
elective
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) brak wstępnych wymagań
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: