Basics of marketing and management 18-PMiZ-11Wsch
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) przekazanie wiedzy z zakresu marketingu i zarządzania
rozwinięcie zdolności krytycznej oceny działań marketingowych oraz dotyczących zarządzania
rozwinięcie umiejętności porównywania kampanii marketingowych
przygotowanie do zastosowania wiedzy z marketingu i zarządzania
przekazanie wiedzy na temat narzędzi marketingowych i zarządzania
rozwinięcie zdolności analizy działań marketingowych oraz kierowniczych
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka wydziałowa
Major
(in Polish) Wschodoznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Konwersatorium, mini wykład, studium przypadku.
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) brak
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 30h / 1
Cycle of studies
1st cycle
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: