Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL, 2023/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of European Culture in Gniezno
Introduction to Advertising and Advertising Campaigns 16-WDRIKR-11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych).
Information on where to find course materials
(in Polish) Z materiałami można zapoznać się w bibliotece Kolegium Europejskiego UAM, Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu oraz na drodze b-learningu
Major
(in Polish) Projektowanie kultury
Number of hours
30
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) 1. Konwersacje połączone z prezentacją multimedialną.
2. Wykład z dyskusją.
3. Ćwiczenia z prezentacją materiałów multimedialnych opracowanych przez studenta.
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) Brak
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) - ćwiczenia: 30h
- samodzielne przygotowywanie się do ćwiczeń: 10h
- czytanie wskazanej literatury: 20h
ŁĄCZNA LICZBA GODZIN W SEMESTRZE: 60h
Punkty ECTS: 2
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student uczestniczący w zajęciach powinien wykorzystywać technologie informatyczne na poziomie podstawowym. Student powinien umieć wyszukiwać i tworzyć informacje, a także współpracować w grupie.
Course coordinators
Module learning aims
(in Polish) Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik marketingowych w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt kampanii marketingowej (segmentacja rynku, pozycjonowanie produktu, kreowanie marki, konstrukcja przekazu promocyjnego, wykorzystanie podstawowych kanałów komunikacji marketingowej, elementy marketingowej kampanii negatywnej) ze szczególnym naciskiem na jej fazę przygotowawczą (rozpoznawanie rynku na drodze analiz statystycznych).
Notes
Term 2021/SL:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: