Conducted in
term:
2021/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of European Culture in Gniezno
Introduction to Media Studies 16-WDM-11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Celem zajęć jest zapoznanie studentów z praktycznym oddziaływaniem mediów na współczesną kulturę. Podczas analizy tekstów w grupie student nabywa umiejętności krytycznego podejścia do przekazów medialnych. Zapoznaje się z kluczowymi teoriami związanymi ze światem mediów, dostrzega ich znaczenie oraz ograniczenia. Poznaje różne strategie perswazji stosowane w codziennej praktyce medialnej. Na wybranych przykładach uczy się jak nie ulegać trikom medialnym
Information on where to find course materials
(in Polish) Z materiałami do zajęć można zapoznać się w bibliotece Instytutu Kultury Europejskiej UAM
Major
(in Polish) Komunikacja europejska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) 1. Ćwiczenia połączony z dyskusją
2. Ćwiczenia połączone z prezentacją materiałów multimedialnych opracowanych przez studenta
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 30
25 h - czytanie wskazanej literatury
15 h- przygotowanie do zajęć
10 h – przygotowanie do zaliczenia
80 h
Cycle of studies
2nd cycle
Year of studies (where relevant)
Year 4
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student powinien posiadać podstawową wiedzę na temat różnych teorii komunikacji społecznej oraz orientować się w podstawowej terminologii związanej ze światem mediów. Powinien zdawać sobie sprawę z nieustannie rosnącego znaczenia otaczających nas nowych mediów (m.in. portale społecznościowe, e-książka, e-prasa, cyberprzemoc) oraz być świadomym ułatwień i zagrożeń jakie generują.
Course coordinators
Term 2020/SL: | Term 2018/SL: | Term 2019/SL: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: