Conducted in
term:
2023/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of European Culture in Gniezno
Organizing Cultural Events 16-OIWK-11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) (Cel ogólny) przekazanie wiedzy oraz rozwój umiejętności i kompetencji społecznych w zakresie planowania oraz organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych
(Cel szczegółowy) przekazanie wiedzy na temat:
• podstaw prawnych organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych w Polsce
• roli, zadań i obowiązków organizatora
• poszczególnych etapów organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych
• metod wypracowywania koncepcji wydarzeń
• metod wyznaczania celów
• źródeł finansowania imprez i wydarzeń kulturalnych
• sposobów promocji imprez i wydarzeń kulturalnych w mediach tradycyjnych (analogowych) i cyfrowych
(Cel szczegółowy) rozwój umiejętności i kompetencji społecznych w zakresie:
• przeprowadzania identyfikacji pomysłu z potrzebami społecznymi
• określania i scharakteryzowania grupy docelowej imprez i wydarzeń kulturalnych
• opracowywania harmonogramu działań, które należy podjąć, aby prawidłowo zorganizować imprezy i wydarzenia kulturalne
• wypełniania wniosków/przygotowywania pism o dofinansowanie imprez i wydarzeń kulturalnych
• opracowywania budżetu imprez i wydarzeń kulturalnych
• opracowywania planu promocyjnego
• promowania wydarzeń w mediach tradycyjnych (analogowych) i cyfrowych
• pracy w grupie poprzez realizację projektu studenckiego
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura przedmiotu jest dostępna w Bibliotece UAM (w tym w Bibliotece Instytutu Kultury Europejskiej).
Major
(in Polish) Projektowanie kultury
Number of hours
30
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Zgodnie z sylabusem:
- wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień
- wykład konwersatoryjny
- dyskusja
- praca z tekstem
- metoda warsztatowa
- metoda projektu
- demonstracje dźwiękowe i/lub video
- metoda aktywizująca (burza mózgów)
- metoda aktywizująca (technika analizy SWOT)
- praca w grupach
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) Nie
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Godziny zajęć z nauczycielem: 30 godz.
Praca własna studenta:
- przygotowanie do zajęć 20 godz.
- czytanie wskazanej literatury 20 godz.
- przygotowanie prezentacji multimedialnych 10 godz.
- przygotowanie projektu 40 godz.
- przygotowanie pracy pisemnej (wniosku grantowego) 20 godz.
- inne (przygotowanie plakatu) 10 godz.
Suma: 150 godz.
Punkty ECTS: 5
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
(in Polish) Sylabus zajęć
(in Polish) Dostępny na stronie: https://sylabus.amu.edu.pl
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Osoby studiujące są zobowiązane do posiadania wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych w zakresie edukacji kulturowej oraz funkcjonowania zespołu projektowego.
Course coordinators
Module learning aims
(in Polish) (Cel ogólny) przekazanie wiedzy oraz rozwój umiejętności i kompetencji społecznych w zakresie planowania oraz organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych
(Cel szczegółowy) przekazanie wiedzy na temat:
• podstaw prawnych organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych w Polsce
• roli, zadań i obowiązków organizatora
• poszczególnych etapów organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych
• metod wypracowywania koncepcji wydarzeń
• metod wyznaczania celów
• źródeł finansowania imprez i wydarzeń kulturalnych
• sposobów promocji imprez i wydarzeń kulturalnych w mediach tradycyjnych (analogowych) i cyfrowych
(Cel szczegółowy) rozwój umiejętności i kompetencji społecznych w zakresie:
• przeprowadzania identyfikacji pomysłu z potrzebami społecznymi
• określania i scharakteryzowania grupy docelowej imprez i wydarzeń kulturalnych
• opracowywania harmonogramu działań, które należy podjąć, aby prawidłowo zorganizować imprezy i wydarzenia kulturalne
• wypełniania wniosków/przygotowywania pism o dofinansowanie imprez i wydarzeń kulturalnych
• opracowywania budżetu imprez i wydarzeń kulturalnych
• opracowywania planu promocyjnego
• promowania wydarzeń w mediach tradycyjnych (analogowych) i cyfrowych
• pracy w grupie poprzez realizację projektu studenckiego
Notes
Term 2023/SZ:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: