Conducted in
term:
2020/SZ
ECTS credits:
unknown
Organized by:
Institute of European Culture in Gniezno
Ethics in Media Communication 16-EKM-11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Zapoznanie studentów z najważniejszymi kwestiami dotyczącymi etyki komunikacji medialnej oraz jej funkcjonowania w oparciu o globalną sieć komputerową. Prezentacja rzeczywistej 'mocy komunikacyjnej' Internetu, wynikającej z poszczególnych usług sieciowych o charakterze komunikacyjnym. Analiza etycznych aspektów rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wybrane zależności na linii Internet – Społeczeństwo Informacyjne. Praktyczne zagadnienie z obszaru komunikacji multimedialnej. Biegłość w posługiwaniu się przedmiotową terminologią.
Information on where to find course materials
(in Polish) Z materiałami do zajęć można zapoznać się w Bibliotece Instytutu Kultury Europejskiej UAM w Gnieźnie i/lub w Bibliotece Głównej UAM w Poznaniu. W przypadku zajęć zdalnych wykładowca zapewnia studentom materiały w formie elektronicznej.
Major
(in Polish) Komunikacja europejska
ECTS code
Term 2019/SZ: (in Polish) 16-EKM-11 | Term 2020/SZ: (in Polish) 16-EKM-11 |
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Ćwiczenia;
Wykład prowadzony z prezentacją;
W okresie pandemii Covid-19 zajęcia / przedmiot prowadzone zdalnie: Nauczanie zdalne z wykorzystaniem narzędzi wskazanych przez UAM
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) W okresie pandemii Covid-19 zajęcia / przedmiot prowadzone zdalnie: Nauczanie zdalne z wykorzystaniem narzędzi wskazanych przez UAM
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem: 15
Przygotowanie do zajęć: 5
Czytanie wskazanej literatury: 5
Przygotowanie do egzaminu / zaliczenia: 5
SUMA GODZIN: 30
LICZBA PUNKTÓW ECTS DLA MODUŁU ZAJĘĆ/PRZEDMIOTU: 1
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student uczestniczący w zajęciach powinien posiadać podstawową wiedzę na temat teorii komunikacji, kultury i etyki komunikacji oraz wiedzę na temat komunikacji masowej i publicznej. Powinien wykorzystywać technologie informatyczne na poziomie podstawowym. Student potrafi wyszukiwać i tworzyć informacje, a także współpracować w grupie.
Course coordinators
Module learning aims
(in Polish) Zapoznanie studentów z najważniejszymi kwestiami dotyczącymi etyki komunikacji medialnej oraz jej funkcjonowania w oparciu o globalną sieć komputerową. Prezentacja rzeczywistej 'mocy komunikacyjnej' Internetu, wynikającej z poszczególnych usług sieciowych o charakterze komunikacyjnym. Analiza etycznych aspektów rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wybrane zależności na linii Internet – Społeczeństwo Informacyjne. Praktyczne zagadnienie z obszaru komunikacji multimedialnej. Biegłość w posługiwaniu się przedmiotową terminologią.
Bibliography
Term 2020/SZ:
None |
Notes
Term 2020/SZ:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: