Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of English
Public relations 15-PREL-JIK-11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) 1. Zapoznanie studentów z celami prowadzenia działalności public relations
2. Zapoznanie studentów z narzędziami public relations
3. Zapoznanie studentów z czynnikami warunkującymi efektywność działalności public relations
4. Zapoznanie studentów z metodami badania skuteczności działalności public relations
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura i inne materiały do zajęć znajdują się w Bibliotece Uniwersyteckiej oraz Bibliotece Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM
Major
English philology
Specialisation: Language and communication in media and politics (Lancom)
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) wykład z elementami wizualizacji
dyskusja,
metoda projektowa,
praca w zespole
Student workload (ECTS credits)
4 ECTS
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student:
Ma podstawową wiedzę o społeczeństwie, państwie i prawie;
Potrafi wyszukiwać informacje w różnych źródłach i opracowaniach;
Ma potrzebę poszerzenia wiedzy o życiu społecznym i przekazywania jej innym;
Rozumie znaczenie takiej wiedzy w pracy zawodowej.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: