Conducted in
term:
2023/SZ
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Journalism
Cultural Determinants of International Business 14-SPS2GKBM11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Zapoznanie studentów z kulturowym kontekstem i wymiarem działalności gospodarczej i jej funkcjonowaniem w kulturowo zróżnicowanym świecie współczesnym. Uświadomienie im w szczególności, że kultura ma praktyczne znaczenie dla prowadzenia biznesu międzynarodowego, poprzez zastosowanie „modelu różnic kulturowych” i ujęć narodowych kultur gospodarczych (kultur biznesu), ujawniające kulturowe uwarunkowania międzynarodowej działalności biznesowej.
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura przedmiotu - biblioteki i zasoby internetowe.
Major
(in Polish) Stosunki międzynarodowe, specjalność gospodarka śiatowa i biznes międzynarodowy
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład problemowy.
Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień.
Metoda ćwiczeniowa.
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) W razie konieczności.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem - 30 h
Praca własna studenta*
Czytanie wskazanej literatury - 40 h
Przygotowanie pracy pisemnej, raportu, prezentacji, demonstracji, itp. - 10 h
Przygotowanie do egzaminu / zaliczenia - 10 h
SUMA GODZIN - 90
LICZBA PUNKTÓW ECTS DLA ZAJĘĆ/PRZEDMIOTU - 4
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Brak wymagań wstępnych/
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: