This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Journalism
Advertising Text 14-PPS2RTER11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) C1 - ukazanie studentom przestrzeni tekstów reklamowych jako systemu (ujęcie synchroniczne oraz diachroniczne)
C2 - uwrażliwienie studenta na globalne zróżnicowanie kulturowe jako na szczególnie istotny czynnik oddziałujący na ewolucję form oraz treści przekazów reklamowych
C3 - rozwijanie zdolności diagnozowania realiów społeczno-cywilizacyjnych w oparciu o analizę tekstu reklamowego, zgodnie z przyjętą strategią i taktyką interpretacyjną
C4 - przygotowanie studenta do krytycznej oceny wypowiedzi reklamowych, ukazywania oraz charakterystyki ich perswazyjności i/lub manipulatywności
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura i inne materiały do zajęć znajdują się w Bibliotece Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.
Major
(in Polish) POLITOLOGIA –kierunek OGÓLNOAKADEMICKI
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień
Wykład konwersatoryjny
Wykład problemowy
Dyskusja
Praca z tekstem
Metoda analizy przypadków
Uczenie problemowe (Problem-based learning)
Gra dydaktyczna/symulacyjna
Metoda ćwiczeniowa
Metoda warsztatowa
Metoda projektu
Demonstracje dźwiękowe i/lub video
Metody aktywizujące (np.: „burza mózgów”, technika analizy SWOT, technika drzewka decyzyjnego, metoda „kuli śniegowej”, konstruowanie „map myśli”)
Praca w grupach
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Punkty ECTS: 2
Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem - 15h
Praca własna studenta - przygotowanie do zajęć - 20h
Praca własna studenta - przygotowanie do kolokwium - 20h
SUMA – 60h.
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 1
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student, który rozpoczyna zajęcia z modułu: oma podstawową wiedzę o społeczeństwie, państwie i prawie;opotrafi wyszukiwać informacje w różnych źródłach i opracowaniach;oma potrzebę poszerzenia wiedzy o życiu społecznym i przekazywania jej innym;orozumie znaczenie takiej wiedzy w pracy zawodowej.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: