This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Journalism
Advertising Photography 14-PPS2RFOR11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) C1 – Wyposażenie studenta w podstawowe pojęcia z zakresu komunikacji obrazem i fotografii
C2 – Nabycie przez studenta umiejętności posługiwania się przekazem ikonograficznym – projektowania, wykonania i korekcji
C3 – Wykształcenie podstaw kompetencji w zakresie tworzenia obrazu reklamowego przy użyciu fotografii
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura i zadania przekazywane są studentom w broszurze informacyjnej. Treści wykładowe i zadania ćwiczeniowe na zajęciach. Dostęp do literatury jest w Bibliotece Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM
Major
(in Polish) Politologia
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) 1. Metoda wykładu wprowadzającego i ćwiczeń laboratoryjnych.
2. W programie przewiduje się również sesję plenerową.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2 punkty ECTS
15 godzin – zajęcia dydaktyczne z nauczycielem
30 godzin – wykonanie projektu reklamy społecznej
15 godzin - czytanie literatury
Suma: 60h - 2 ECTS
Module type
General: elective | Term 2019/SZ: compulsory |
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) 1. Wiedza: Podstawy teorii komunikacji, ma podstawową wiedzę o społeczeństwie, ikonografii i reklamie;
2. Umiejętności: Podstawy wizualizacji i obsługiwania aparatu fotograficznego, potrafi wyszukiwać informacje w różnych źródłach i opracowaniach;
3. Kompetencje: Tworzenie planu komunikacji obrazem
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: