This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Journalism
Advertising Techniques 14-PPS2PTNR11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) C1 – Zdobycie wiedzy na temat procesów twórczych w reklamie ze szczególnym uwzględnieniem kontekstów życia politycznego
C2 – Nabycie umiejętności wstępnego projektowania przekazów audiowizualnych w komunikacji marketingowej
C3 - Pozyskanie kompetencji społecznych umożliwiających wykorzystywanie reguł sztuki reklamy w komunikacji politycznej
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura i inne materiały do zajęć znajdują się w Bibliotece Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.
Major
(in Polish) POLITOLOGIA – kierunek OGÓLNOAKADEMICKI
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) wykład konwersatoryjny, case study, dyskusja, ćwiczenia przedmiotowe
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem 30
Praca własna studenta:
Przygotowanie do zajęć 15
Czytanie wskazanej literatury 10
Przygotowanie pracy pisemnej, raportu, prezentacji, demonstracji, itp. 10
Przygotowanie projektu 5
Przygotowanie pracy semestralnej 10
Przygotowanie do egzaminu / zaliczenia 10
SUMA GODZIN 90
LICZBA PUNKTÓW ECTS DLA ZAJĘĆ/PRZEDMIOTU 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
elective
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student, który rozpoczyna zajęcia z modułu:
- ma podstawową wiedzę o społeczeństwie, państwie i prawie;
- potrafi wyszukiwać informacje w różnych źródłach i opracowaniach;
- ma potrzebę poszerzenia wiedzy o życiu społecznym i przekazywania jej innym;
- rozumie znaczenie takiej wiedzy w pracy zawodowej.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: