Conducted in
terms:
2022/SL, 2024/SL
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Journalism
Creativity in Business 14-PPS1SKRB11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) C1 - zapoznanie z podstawowymi technikami kreatywnego myślenia w biznesie
C2 - wyuczenie kompetencji w zakresie doboru i użycia właściwych technik kreatywnego myślenia;
C2 - wyuczenie umiejętności sposobów pomiaru innowacyjności w biznesie;
C3 - zapoznanie z głównymi barierami kreatywnego myślenia w biznesie;
C4 - dostarczenie wiedzy o czynnikach sprzyjających innowacyjności.
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura i inne materiały do zajęć znajdują się w Bibliotece Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.
Major
(in Polish) Politologia - kierunek ogólnoakademicki
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) - wykład problemowy,
- case studies,
- metoda sytuacyjna,
- dyskusja oceniająca
- ćwiczenia grupowe.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Przedmiot ma 2 pkt ECTS i jest prowadzony w formie 15h wykładu:
1. Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem – 15
2. Przygotowanie do zajęć – 15h.
3. Praca z case studies - 15h.
4. Przygotowanie Do zaliczenia – 5h.
5. SUMA – 50h.
6. SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS DLA MODUŁU (PRZEDMIOTU) – 2.
Cycle of studies
1st cycle
Module type
elective
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) - ma podstawową wiedzę o społeczeństwie, państwie i prawie;
- potrafi wyszukiwać informacje w różnych źródłach i opracowaniach;
- ma potrzebę poszerzenia wiedzy o życiu społecznym i przekazywania jej innym;
- rozumie znaczenie takiej wiedzy w pracy zawodowej.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: