Conducted in
terms:
2022/SL, 2023/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Journalism
Communicating through the New Media 14-DPS2BKNM11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) C1 - Nabycie przez studenta wiedzy o nowych mediach i ich wpływie na media tradycyjne.
C2 - Nabycie wiedzy o społecznych konsekwencjach rozwoju nowych mediów.
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura i inne materiały do zajęć znajdują się w Bibliotece Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.
Major
(in Polish) Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalność Zarządzanie komunikacją w biznesie.
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, wykład z wykorzystaniem multimediów, dyskusja dydaktyczna, case studies, cykl Kolba.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem – 15h
Przygotowanie do zajęć - 6h
Lektura tekstów - 10h
Napisanie eseju zaliczeniowego - 4h
Łącznie: 35h
Punkty ECTS: 0 lub 1 w zależności od programu
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 1
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student, który rozpoczyna zajęcia z modułu:
- ma podstawową wiedzę z zakresu komunikowania;
- potrafi wyszukiwać informacje w różnych źródłach i opracowaniach;
- ma potrzebę poszerzenia wiedzy o życiu społecznym;
- rozumie znaczenie takiej wiedzy w pracy zawodowej.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: