Conducted in
term:
2023/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Pedagogy and Fine Arts in Kalisz
Art marketing 13-LSM3XMSZ
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) - Przekazanie wiedzy z zakresu funkcjonowania rynku sztuki w perspektywie historycznej i współcześnie
- poznanie instytucji zajmujących się rynkiem sztuki
- poznanie specyfiki funkcjonowania dzieła sztuki i odbiorcy sztuki jako elementów rynku sztuki
- nabycie umiejętności planowania podstawowych działań na rynku sztuki
Information on where to find course materials
(in Polish) wszelkie materiały udostępniane są w pracowni
Major
(in Polish) Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, prezentacja multimedialna, dyskusja, wycieczka naukowa, krytyczna prezentacja zebranych danych, dyskusja,omówienie planu działań, prezentacja przygotowanych projektów,Przedstawienie źródeł informacji, krytyczna analiza danych,
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Znajomość historii sztuki w podstawowym zakresie i zagadnień sztuki współczesnej
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: