Conducted in
term:
2023/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Pedagogy and Fine Arts in Kalisz
Advertising techniques 13-FSL4WTER11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) - zdobycie przez studenta umiejętności efektywnego posługiwania się odmiennymi językami przekazów reklamowych
- zdobycie przez studenta wiedzy o działaniu mechanizmów reklamy
Information on where to find course materials
(in Polish) materiały dostępne w Bibliotece Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego, Bibliotece Głównej UAM oraz u prowadzącego zajęcia
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny
Dyskusja
Metoda analizy przypadków
Gra dydaktyczna/symulacyjna
Metoda warsztatowa
Demonstracje dźwiękowe i/lub video
Metody aktywizujące (np.: „burza mózgów”, technika analizy SWOT, technika drzewka decyzyjnego, metoda „kuli śniegowej”, konstruowanie „map myśli”)
Praca w grupach
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: