Conducted in
terms:
2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
English
Organized by:
Faculty of Pedagogy and Fine Arts in Kalisz
Practical English Writing and Reading 13-ASL3XPPC
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) C1
Rozwijanie u studentów umiejętności w zakresie stosowania strategii językowych
(trening
strategiczny)
-
pisania tekstów w języku angielskim
C2
Rozwijanie u studentów umiejętności pracy w grupie, nie tylko w celu realizacji postawionego
zadania problemowego, ale również w trakcie procesu pisania (zadania mające na celu rozwijanie
st
rategii pisania)
C3
Rozwijanie umiejętności
kreatywnego pisania za pomocą
krótkiego op
isu
, krótkiej
notki
autobiograficznej (od 1
-
2 zdań do 1000 słów) w postaci komentarza, autorefleksji, opisu
wydarzenia / postaci/ miejsca
/ przedmiotu
C4
Rozwijanie umi
ejętności
pisania
akapitu ekspozycyjnego oraz argumentacyjnego, oraz rozwijanie
umiejętności
jego
rozpoznawania,
stosowania
planowania i pisania.
C5
Rozwijanie umiejętności
pisania
eseju ekspozycyjnego i argumentacyjnego, oraz rozwijanie
umiejętności
jego
rozpoznania,
planowania i pisania (ok. 500
–
550 słów).
C6
Rozwijanie umiejętności
stosowania technicznych, kognitywnych i organizacyjnych podstaw
języka pisanego, takich jak styl,
struktura zdania,
rejestr (w tym słownictwo akademickie) i
interpunkcja.
C7
Rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem tekstów angielskojęzycznych i
dostosowania do nich wypowiedzi pisemnej.
C8
Wyrobienie umiejętności parafrazowania oraz unikania plagiatu
podczas pracy w laboratorium
językowym
C9
Wyrobienie umiejętności krytycznego czytania i omawiania, analizowania i dyskutowania tekstów
literackich,
akademickich i naukowych
C10
Wyrobienie umiejętności pisania streszczeń oraz
rozprawy
na poziomie akademickim
podczas
pracy w laboratorium językowym
C11
Wyrobienie umiejętności akademickich związanych z efektywnym wykorzystaniem źródeł, logiczną
organizacją pracy dyplomowej i jej elementów (rozdziałów, sekcji, akapitów), zastosowaniem
standardu bibliograficznego oraz właściwym posługiwaniem się
odpowiednim słownictwem,
gramatyką i stylem / rejestrem akademickim. Wyrobienie umiejętności posługiwania się
standardem APA
C12
Ukształtowanie świadomości problematyki własności intelektualnej i prawa autorskiego.
C13
Wyrobienie umiejętności korzystania
z narzędzi ICT w celu tworzenia wpisu bibliograficznego
zgodnie ze standardem APA
podczas pracy w laboratorium językowym
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka WP-A UAM (w Kaliszu); zdalne przekazywanie
materiałów z zajęć oraz
dodatkowych zadań
Major
(in Polish) Filologia angielska z pedagogiką
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja,
Praca z tekstem,
Metoda analizy przypadków
(model texts),
Metody aktywizujące (np.:„burza mózgów”, technika analizy SWOT, technika drzewka decyzyjnego, metoda „kuli śniegowej”, konstruowanie „map myśli”)
Praca w grupach
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Godziny zajęć (wg
planu studiów) z nauczycielem - 180h
Czytanie wskazanej literatury - 30h
Ćwiczenia językowe, czytanie i analiza tekstów - 90h
Praca własna studenta: Pisanie i poprawianie
prac (auto-korekta) - 120h
SUMA GODZIN - 420h
LICZBA PUNKTÓW ECTS DLA MODUŁU
ZAJĘĆ/PRZEDMIOTU - 14
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) -Poziom znajomości języka
angielskiego na poziomie
A2 (studenci pierwszego roku),
B1 (studenci drugiego roku) i B2 (studenci trzeciego roku). Pomyślne przejście rekrutacji
na studia
1 stopnia na kierunku
Filologia angielska z pedagogiką na
WPA
UAM w Kaliszu.
-Zdany na co najmniej
60% egzamin z Praktycznej Nauki Języka Angielskiego
po pierwszym
roku studiów. Poziom znajomości języka angielskiego na poziomie B1.
-Zdany na co najmniej 60% egzamin z Praktycznej Nauki Języka Angielskiego po drugim roku
studiów. Wymagany poziom znajomości języka angielskiego B2
Course coordinators
Term 2021/SZ: | Term 2019/SZ: | Term 2023/SZ: | Term 2018/SZ: | Term 2022/SZ: | Term 2020/SZ: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: