Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL, 2023/SL, 2024/SL
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Educational Studies
Pedagogical diagnosis for children and youth with difficulties in psycho-social functioning - workshop 11-WDP-2TP-s
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z podstawowymi zasadami projektowania i prowadzenia badań pedagogicznych (w tym diagnostycznych) oraz metodami, technikami i wybranymi narzędziami realizacji badań pedagogicznych. Celem będzie również nabycie przez studenta umiejętności przeprowadzenia analizy wybranych przykładów, zaprojektowanie i przeprowadzenie badania o charakterze diagnostycznym oraz dokonanie analizy uzyskanych wyników wraz z ich prezentacją, umiejętność dokonania ewaluacji, analizy i interpretacji własnych działań oraz wskazanie obszarów wymagających zmian
Information on where to find course materials
(in Polish) Platforma MsTeams, Usos.web
Major
(in Polish) Pedagogika-specjalna-Terapia-pedagogiczna-dzieci-i-mlodziezy-z-trudnosciami-w-funkcjonowaniu-psychospolecznym
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja
Praca z tekstem
Metoda analizy przypadków
Metoda warsztatowa
Demonstracje dźwiękowe i/lub video
Metody aktywizujące (np.: „burza mózgów”, technika analizy SWOT, technika drzewka decyzyjnego, metoda „kuli śniegowej”, konstruowanie „map myśli”)
Praca w grupach
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2 ECTS
Cycle of studies
long-cycle studies
Module type
compulsory
Course coordinators
Module learning aims
(in Polish) Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z podstawowymi zasadami projektowania i prowadzenia badań pedagogicznych (w tym diagnostycznych) oraz metodami, technikami i wybranymi narzędziami realizacji badań pedagogicznych. Celem będzie również nabycie przez studenta umiejętności przeprowadzenia analizy wybranych przykładów, zaprojektowanie i przeprowadzenie badania o charakterze diagnostycznym oraz dokonanie analizy uzyskanych wyników wraz z ich prezentacją, umiejętność dokonania ewaluacji, analizy i interpretacji własnych działań oraz wskazanie obszarów wymagających zmian
Bibliography
Term 2021/SL:
None |
Term 2022/SL:
None |
Term 2023/SL:
None |
Term 2024/SL:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: