Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL, 2023/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Educational Studies
Integration and Inclusive Education for Children and Youth with Autism Spectrum Disorders 11-EI-5SA-s
This course has not yet been described...
Term 2021/SL:
None |
Term 2022/SL:
None |
Term 2023/SL:
None |
Module learning aims
(in Polish) Prezentacja teoretycznych podstaw koncepcji integracji edukacyjnej i włączającej.
Ustalenie zakresu znaczeniowego terminów edukacja integracyjna i edukacja włączająca. Różnicowanie pojęć w kontekście potrzeb i możliwości ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Przekazanie wiedzy na temat specyfiki kształcenia integracyjnego i włączającego z punktu widzenia zróżnicowanych potrzeb i możliwości realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Szanse na społeczną akceptację ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w grupie rówieśniczej klasy integracyjnej i włączającej
Zapoznanie z podstawami prawnymi i postanowieniami wynikającymi z przyjętych przez Polskę rezolucji międzynarodowych dotyczących kształcenia uczniów w systemie integracyjnym i ogólnodostępnym.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka, czytelnia, materiały przekazane przez wykładowcę, internet, platformy e-learningowe
Major
(in Polish) Pedagogika specjalna: edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) wykład, dyskusja, prezentacje multimedialne, film
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Metodyka pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku szkolnym
Course coordinators
Module learning aims
Term 2023/SL: (in Polish) Prezentacja teoretycznych podstaw koncepcji integracji edukacyjnej i włączającej.
Ustalenie zakresu znaczeniowego terminów edukacja integracyjna i edukacja włączająca. Różnicowanie pojęć w kontekście potrzeb i możliwości ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Przekazanie wiedzy na temat specyfiki kształcenia integracyjnego i włączającego z punktu widzenia zróżnicowanych potrzeb i możliwości realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Szanse na społeczną akceptację ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w grupie rówieśniczej klasy integracyjnej i włączającej
Zapoznanie z podstawami prawnymi i postanowieniami wynikającymi z przyjętych przez Polskę rezolucji międzynarodowych dotyczących kształcenia uczniów w systemie integracyjnym i ogólnodostępnym. | Term 2020/SL: (in Polish) rezentacja teoretycznych podstaw koncepcji integracji edukacyjnej i włączającej.
Ustalenie zakresu znaczeniowego terminów edukacja integracyjna i edukacja włączająca. Różnicowanie pojęć w kontekście potrzeb i możliwości ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Przekazanie wiedzy na temat specyfiki kształcenia integracyjnego i włączającego z punktu widzenia zróżnicowanych potrzeb i możliwości realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Szanse na społeczną akceptację ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w grupie rówieśniczej klasy integracyjnej i włączającej
Zapoznanie z podstawami prawnymi i postanowieniami wynikającymi z przyjętych przez Polskę rezolucji międzynarodowych dotyczących kształcenia uczniów w systemie integracyjnym i ogólnodostępnym. | Term 2022/SL: (in Polish) Prezentacja teoretycznych podstaw koncepcji integracji edukacyjnej i włączającej.
Ustalenie zakresu znaczeniowego terminów edukacja integracyjna i edukacja włączająca. Różnicowanie pojęć w kontekście potrzeb i możliwości ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Przekazanie wiedzy na temat specyfiki kształcenia integracyjnego i włączającego z punktu widzenia zróżnicowanych potrzeb i możliwości realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Szanse na społeczną akceptację ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w grupie rówieśniczej klasy integracyjnej i włączającej
Zapoznanie z podstawami prawnymi i postanowieniami wynikającymi z przyjętych przez Polskę rezolucji międzynarodowych dotyczących kształcenia uczniów w systemie integracyjnym i ogólnodostępnym. | Term 2021/SL: (in Polish) Prezentacja teoretycznych podstaw koncepcji integracji edukacyjnej i włączającej.
Ustalenie zakresu znaczeniowego terminów edukacja integracyjna i edukacja włączająca. Różnicowanie pojęć w kontekście potrzeb i możliwości ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Przekazanie wiedzy na temat specyfiki kształcenia integracyjnego i włączającego z punktu widzenia zróżnicowanych potrzeb i możliwości realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Szanse na społeczną akceptację ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w grupie rówieśniczej klasy integracyjnej i włączającej
Zapoznanie z podstawami prawnymi i postanowieniami wynikającymi z przyjętych przez Polskę rezolucji międzynarodowych dotyczących kształcenia uczniów w systemie integracyjnym i ogólnodostępnym. |
Assessment criteria
tests,
5.0- excellent knowledge, skills and personal and social competencies
4.5- very good knowledge, skills and personal and social competencies
4.0- good knowledge, skills and personal and social competencies
3.5 - satisfying knowledge, skills and personal and social competencies but with significant faults
3.0- satisfying knowledge, skills and personal and social competencies but with numerous faults
2.0- unsatisfying knowledge, skills and personal and social competencies
Bibliography
Term 2021/SL:
None |
Term 2022/SL:
None |
Term 2023/SL:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: