Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ
ECTS credits:
7
Organized by:
Institute of Russian and Ukrainian Studies
(for:
Faculty of Modern Languages and Literatures)
Image and mediational workshops 09-WWM-DU-12
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Uwrażliwienie studentów na doniosłość i niezbędność komunikacji językowo – (multi)medialnej (słuchowo – wokalno - gesturalnej i werbalno – graficzno - ikonicznej) w dzisiejszej cywilizacji post – industrialno – marketingowo – multimedialno - cyfrowej poprzez działania praktyczne, a więc wykonanie stosownych praktycznych analiz różnych materiałów (np. wystąpień publicznych, przykładów działalności graficznej współczesnych komunikatorów, np. druków ulotnych (reklam graficznych), wystaw, akcji promocyjnych o charakterze graficznym, etc.) z punktu widzenia komunikacji językowo - (multi)medialnej i tworzenia wizerunku.
Samodzielne przygotowanie przez studentów określonych projektów związanych z komunikacją językowo- (multi)medialną w dowolnym zakresie tematycznym w trakcie trwania warsztatów
Major
(in Polish) Filologia - komunikacja wizerunkowo-mediacyjna
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) nie
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych (jeśli obowiązują):
- znajomość języka angielskiego na poziomie licencjatu w zakresie filologii angielskiej (języka angielskiego) lub na poziomie pozwalającym nauczać ten język w szkole podstawowej i gimnazjum
- zaliczony I rok studiów II stopnia na specjalności: komunikacja wizerunkowo-mediacyjna.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: