Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL, 2023/SL
ECTS credits:
unknown
Organized by:
Institute of Romance Philology
(for:
Faculty of Modern Languages and Literatures)
Subject Seminar – Language Teaching 09-SPECmgrD5-44
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Przekazanie wiedzy o podejściu dyskursywnym i retorycznym w nauczaniu rozumienia debaty w języku francuskim na poziomie zaawansowanym.
Wyrobienie u studentów umiejętności konfrontowania i krytycznego spojrzenia na różne koncepcje rozumienia i ich zastosowania w dydaktyce.
Ukazanie sposobów wykorzystania koncepcji dyskursywnych i retorycznych w badaniach glottodydaktycznych i w praktyce nauczycielskiej.
Ukazanie związku między stosowaniem strategii retorycznych a procesem negocjowania znaczeń w debacie medialnej.
Wykorzystanie analizy dyskursywnej i retorycznej w celu rozwijania wiedzy o dominujących reprezentacjach społecznych w kulturze języka drugiego.
Rozwinięcie umiejętności komunikacji i pracy w grupie.
Major
(in Polish) filologia romańska
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
elective
Year of studies (where relevant)
Year 2
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: