Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
French
Organized by:
Institute of Romance Philology
(for:
Faculty of Modern Languages and Literatures)
Subject seminar – Language teaching 09-SPECmgrD2-14
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) 1/ Przekazanie wiedzy dotyczącej etapów konstytuowania się refleksji nad nauczaniem/uczeniem się wspomaganym przez komputer jako odrębnej dziedziny badań w obszarze glottodydaktyki
2/ Przedstawienie definicji mieszanego modelu nauczania/uczenia się w kształceniu językowym: osadzenie modelu w aktualnych teoriach uczenia się (głównie: podejście autonomizujące, konstruktywizm społeczny)
3/ Objaśnienie pojęcia współpracy oraz wspólnoty uczeniowej jako warunku wstępnego dla tworzenia sytuacji uczeniowej w środowisku wirtualnym
4/ Przedstawienie podstawowych narzędzi do komunikacji wykorzystywanych w procesie nauczania / uczenia się w środowisku wirtualnym
5/ Przedstawienie i zilustrowanie głównych umiejętności nauczyciela niezbędnych na etapie konceptualizacji oraz wdrażania hybrydowych scenariuszy zajęć
6/ Przedstawienie i zilustrowanie głównych umiejętności ucznia, niezbędnych do podjęcia zadania i jego odpowiedniego wykonania w środowisku internetowym
7/ Przedstawienie koncepcji osobistego środowiska uczeniowego w kształceniu językowym zorientowanym na doskonalenie sprawności mownych
8/ Przedstawienie pojęcia umiejętności informacyjnych oraz uargumentowanie zasadności wprowadzania elementów edukacji medialnej oraz tzw. kultury informacji w kształceniu filologicznym
Major
(in Polish) filologia romańska
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
elective
Year of studies (where relevant)
Year 1
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: