Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ, 2024/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
French
Organized by:
Institute of Romance Studies
(for:
Faculty of Modern Languages and Literatures)
Proseminar: Foreign Languages Teaching 09-PLD-5LF-11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) • przedstawienie dydaktyki języków obcych jako samodzielnej nauki oraz omówienie jej interdyscyplinarnego charakteru;
• przedstawienie specyfiki pracy licencjackiej w dziedzinie dydaktyki j. obcych;
• omówienie zasad formułowania projektu badawczego;
• przedstawienie wymagań formalnych i egzaminacyjnych dot. pracy licencjackiej;
• rozwijanie umiejętności strategii czytania testów naukowych;
• przedstawienie zasad redakcji tekstów naukowych;
• przedstawienie analizy, rozumianej jako metoda badawcza;
• omówienie możliwości zastosowania wybranych typów badań jakościowych i ilościowych w pracy nauczyciela-badacza;
• omówienie kluczowych dla współczesnej dydaktyki pojęć, umożliwiających zdefiniowanie głównego przedmiotu badań, tj. zagadnień związanych z nabywaniem i doskonaleniem kompetencji komunikacyjnej;
• rozwinięcie umiejętności komunikacji i pracy w grupie;
• wypracowanie konspektu pracy licencjackiej przez każdego z uczestników seminarium.
Major
(in Polish) filologia romańska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień
Wykład problemowy
Dyskusja
Praca z tekstem
Metoda warsztatowa
Metoda projektu
Praca w grupach
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) brak
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 6 punktów
Cycle of studies
1st cycle
Module type
elective
Year of studies (where relevant)
Year 3
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Znajomość języka francuskiego na poziomie B2.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: