Conducted in
terms:
2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ
ECTS credits:
unknown
Organized by:
Institute of Romance Studies
(for:
Faculty of Modern Languages and Literatures)
Basic psychology for teachers I (primary school) 09-N-PPs1ćw-3L-22
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Dostarczenie wiedzy o funkcjonowaniu człowieka w ramach wybranych koncepcji psychologicznych
Wyposażenie studentów w wiedzę o procesach poznawczych wykorzystywanych w procesie uczenia się i nauczania
Zapoznanie z zagadnieniami dotyczącymi procesów emocjonalnych i motywacyjnych oraz o ich wpływie na funkcjonowanie człowieka
Zaznajomienie ze specyfiką przebiegu procesu rozwoju człowieka oraz efektami procesu rozwoju człowieka, czynnikami ryzyka zakłóceń procesu rozwoju i zaburzeniami funkcjonowania w kolejnych okresach rozwoju
Dostarczenie podstawowej wiedzy o dynamice procesów grupowych w małych (formalnych i nieformalnych) grupach społecznych
Kształtowanie gotowości do wieloaspektowego analizowania uwarunkowań i konsekwencji zachowania człowieka w różnych sytuacjach społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji szkolnej
Zaznajomienie z pojęciem normy i patologii w dzieciństwie
Rozwijanie umiejętności rozpoznawania i analizy czynników ryzyka oraz czynników sprzyjających w procesie uczenia się i wychowania
Uwrażliwienie na wielość i różnorodność uwarunkowań procesu uczenia się i wychowania
Uświadomienie roli nauczyciela w rozwoju dzieci, młodzieży i funkcjonowaniu szkoły jako organizacji
Kształtowanie wrażliwości etycznej i postaw prospołecznych
Major
(in Polish) filologia romańska
Cycle of studies
1st cycle
Module type
optional
Year of studies (where relevant)
Year 1
Course coordinators
Term 2021/SZ: | Term 2022/SZ: | Term 2023/SZ: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: