Conducted in
terms:
2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ
Erasmus code: 05.1
ISCED code: 0110
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Institute of German Studies
(for:
Faculty of Modern Languages and Literatures)
Psychological Laboratory: Evaluation of teaching practice in a secondary school 09-LABpp-DU11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Celem jest podjęcie w grupie oraz indywidualnie refleksji na temat dotychczasowego kształcenia psychologiczno-pedagogicznego (wiedzy, umiejętności doświadczeń z praktyki) odniesienie do indywidualnych potrzeb i wartości jako studenta i przyszłego nauczyciela (osobiste odniesienie, uwewnętrznienie treści), możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności w praktyce
Cele szczegółowe:
C1. Poszerzenie i pogłębienie umiejętności obserwowania, analizowania oraz interpretowania zachowań społecznych i ich uwarukowań w szkołach ponadpodstawowych
C3. Poszerzenie i pogłębienie autorefleksji nad własnym przygotowaniem zawodowym oraz planowaniem działań w obszarze rozwoju zawodowego z uwzględnieniem doświadczeń nabytych w ramach praktyk w szkole ponadpodstawowej
C.4. Kształtowanie gotowości do podejmowania współpracy z nauczycielami i specjalistami na drodze doskonalenia profesjonalnego warsztatu nauczyciela.
C5. Wzbudzanie wrażliwości na etyczne dylematy w pracy nauczyciela.
Information on where to find course materials
(in Polish) zasoby bibliotek wydziałowych oraz Biblioteki Głównej UAM
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja
Praca z tekstem
Metoda warsztatowa
Demonstracje dźwiękowe i/lub video
Metody aktywizujące (np.: „burza mózgów”, technika analizy SWOT, technika drzewka decyzyjnego, metoda „kuli śniegowej”, konstruowanie „map myśli”)
Praca w grupach
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
elective
Year of studies (where relevant)
Year 2
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: