Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ
ECTS credits:
3
Language:
English
Organized by:
Institute of Russian and Ukrainian Studies
(for:
Faculty of Modern Languages and Literatures)
Teaching English 09-DYDJA-33
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Rozwinięcie umiejętności nauczania sprawności produktywnych (mówienie i pisanie)
Rozwinięcie umiejętności integrowania sprawności językowych i podsystemów języka na lekcji
Zapoznanie z różnymi podejściami do błędu językowego i wyrobienie umiejętności odpowiedniego reagowania na błędy popełniane przez uczniów
Wyrobienie umiejętności przeprowadzania bieżącej kontroli postępów w nauce oraz umiejętności projektowania poprawnie skonstruowanych testów
Rozwiniecie umiejętności planowani lekcji z wykorzystaniem różnorodnych materiałów dydaktycznych, w tym technologii informatycznych
Rozwinięcie umiejętności komunikowania się na tematy glottodydaktyczne z użyciem właściwej terminologii
Przekazanie wiedzy na temat charakterystyki efektywnego nauczyciela i wykształcenie refleksyjnego podejścia do nauczania
Information on where to find course materials
(in Polish) Umieszczanie na platformie moodle wybranych materiałów z zajęć, dodatkowych źródeł oraz zadań oraz na stronie Pracowni Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego WA
Major
(in Polish) kierunek studiów: filologia wschodniosłowiańska
specjalność studiów: filologia rosyjska z filologią angielską
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) - dyskusja na podstawie przeczytanej literatury
- analiza fragmentów lekcji (nagrania wideo, transkrypty
- mikro-nauczanie
- analiza przykładowych testów
Przykładowe zadania (pytania) służące ocenie osiągnięcia opisanych efektów kształcenia:
1. Explain the difference between the following terms:
- receptive vocabulary/ productive vocabulary
- …
2. Briefly define the following terms:
- polysemy
- …
3. Fill in the gaps in the sentences below:
- The effect of testing on teaching and learning is called ……………………………
- ….
4. List and describe the features of a good test:
a. _________________________________________
b. _________________________________________
c. _________________________________________
5. What is the function of pre-listening/reading activities?
6. What are the adavantages and disadventages of the process approach to teaching writing?
7. ‘Teachers are neither born nor made – they make themselves’
Discuss the extent to which the teacher can be responsible for his/her own professional development and by what means this can be achieved.
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 3
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Zaliczenie modułu: Dydaktyka języka angielskiego z II roku studiów
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: