This course is not currently conducted!
Erasmus code: 14.9
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Social Sciences
Creating the image 08-KUDL-KRW
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Głównym celem kształcenia jest zapoznanie słuchaczy z podstawową wiedzą z zakresu:
- metod kształtowania pozytywnego wizerunku różnego rodzaju organizacji (instytucji, przedsiębiorstw, uczelni itp.) oraz osób publicznych (politycy, celebryci itp.),
- skutecznego zarządzania wizerunkiem,
- wykształcenie umiejętności doboru odpowiednich narzędzi Public Relations w celu kreowania, podtrzymywania i zmiany wizerunku.
- Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych, pracy w zespole oraz publicznej dyskusji
Information on where to find course materials
(in Polish) Lektorium Instytutu Kulturoznawstwa
Skrzynka mailowa uczestników zajęć
Major
(in Polish) kulturoznawstwo
ECTS code
(in Polish) 08-KUDL-KRW
Number of hours
30
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z wykorzystaniem materiałów audiowizualnych
Dyskusja moderowana przez prowadzącego
Prezentacja, moderowanie dyskusji
Case study
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) Nie dotyczy
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
specialist
Year of studies (where relevant)
Year 1
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Posiadanie elementarnej wiedzy o mechanizmach komunikacji i funkcjonowaniu współczesnych mediów
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: