This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Social Sciences
Celebrity studies 08-KUDL-CES
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) - dostarczenie wiedzy z zakresu nowych mediów i popkultury w kontekście sławy, celebrytyzmu, kultury tabloidów i kultury fanowskiej;
- zapoznanie studentów z mechanizmami zachodzącymi w mediach internetowych (w tym społecznościowych) oraz w show-biznesie;
- dostarczenie narzędzi niezbędnych do analizy oraz interpretacji narracji i dyskursów medialnych;
- dostarczenie narzędzi umożliwiających analizę oraz interpretację zachowań i wydarzeń medialnych z udziałem celebrytów.
Information on where to find course materials
(in Polish) Materiały do zajęć zostają przesłane studentom drogą mailową (poczta AMU).
Major
(in Polish) Kulturoznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Omówienie teoretycznych i metodologicznych podstaw celebrity studies, prezentacja wyników badań, analiza aktualnych wydarzeń medialnych, wspólna praca nad projektami studentów.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem
30
Praca własna studenta 1 (przeprowadzenie badania)
20
Praca własna studenta 2 (opracowanie wyników)
10
Praca własna studenta 3 (stworzenie prezentacji)
5
SUMA GODZIN
65
Cycle of studies
1st cycle
Module type
elective
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: