Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ, 2024/SZ
Erasmus code: 15.0
ISCED code: 0320
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Brand Management - Social Communication Specialisation 03-ZM-31PDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- zaznajomienie studentów z najważniejszymi koncepcjami pojęcia marki – marka firmy, produktu oraz personal branding,
- doskonalenie umiejętności rozpoznawania cech marki firmy, produktu i marki własnej,
- umiejętność budowania filarów marki oraz procesów jej zarządzania i doskonalenia,
- wykształcenie umiejętności krytycznej analizy zjawisk brandingu w przestrzeni sztuki, kultury i życia społecznego,
- rozwijanie myślenia refleksyjnego, krytycznego orz podstawowych umiejętności strategicznych w procesie zarządzania.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja z elementami wykładu, interpretacja tekstu i obrazu (np. reklama, social media) praca w grupach, prezentacja zagadnienia samodzielnie przygotowana przez studenta.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 3
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: