This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
(in Polish) Instytut Filologii Polskiej
(in Polish) Wstęp do budowania narodowego brandingu w ramach komunikowania międzykulturowego - spec. komunikowanie międzykulturowe 03-WBN-12PDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) - zachęcenie studentów do refleksji i działalności w ramach szeroko pojętego budowania brandingu narodowego, czyli marketingowej koncepcji traktowania kultury polskiej (w tym polonistyki) jako marki w środowisku komunikacji międzynarodowej;
- poznanie podstawowych kwestii związanych z historią marki narodowej, historią dyplomacji, uwarunkowaniami komunikowania międzynarodowego po roku 1989, możliwościami i ograniczeniami w budowaniu marki narodowej po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej;
- zapoznanie się z problemami tworzenia marki i procesami i strategiami budowania brandingu narodowego;
- praca nad koncepcjami, które mogą spowodować, że polska marka kulturalna będzie kojarzona z dobrą jakością, będzie mieć dobrą reputację i stałą grupę odbiorców.
Information on where to find course materials
(in Polish) - Biblioteka Uniwersytecka UAM
- Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej
Major
(in Polish) Filologia polska, spec. komunikowanie międzykulturowe.
Number of hours
30
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład, prezentacja multimedialna, prezentacja materiału historycznego i kulturalnego połączona z analizą wybranych utworów, praca z mapą instytucji zajmujących się brandingiem i marką polską na świecie, wykorzystanie informacji z Internetu, dyskusja, samodzielna praca studentów.
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) Nie.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 1
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Znajomość podstaw historii Polki i Europy, kultury europejskiej i światowej, wiedzy o społeczeństwie; zdolność do podejmowania dialogu z ludźmi reprezentującymi inne kultury, otwartość i asertywność w relacjach z osobami reprezentującymi inne poglądy, postawy, tradycje narodowe i religijne.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: