Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ
Erasmus code: 15.3
ISCED code: 0414
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
PR Strategies - Journalism and Public Relations Specialisation 03-SPR-21PDM-E
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- zapoznanie słuchaczy z etapami i zasadami tworzenia strategii PR,
- wykształcenie umiejętności posługiwania się różnorodnymi technikami i narzędziami potrzebnymi do realizacji strategii,
- wykształcenie umiejętności opracowania profesjonalnej strategii na potrzeby konkretnej firmy lub instytucji.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, prezentacja multimedialna, dyskusja, praca z tekstem, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 1
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Elementarna wiedza dotycząca funkcjonowania mediów, znajomość zasad współpracy pomiędzy różnymi sektorami gospodarki, podstawowe wiadomości o działalności w obszarze public relations wyniesione z przedmiotu Wprowadzenie do nauki o mediach i PR.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: