Conducted in
term:
2025/SL
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
Analiza ruchu i performans 03-S1GRO04-P05520
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) 1. Zapoznanie studentek i studentów z podstawami teorii performansu.
2. Wyrabianie w studentach i studentkach umiejętności analizowania ruchu człowieka oraz rozpoznawania jego przydatności w budowaniu sytuacji performatywnej.
3. Wyrabianie w studentach i studentkach umiejętności posługiwania się wybranymi technikami partnerskiej i zespołowej pracy z ruchem w sytuacji performatywnej.
4. Przygotowanie studentek i studentów do stworzenia i zaprezentowania partnerskiego lub grupowego performansu opartego na ruchu.
5. Rozwijanie w studentach i studentkach postawy etycznej w odniesieniu do działań na polu performatywnym.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka UAM; Biblioteka WFPiK im. Józefa Tomasza Pokrzywniaka.
Major
(in Polish) groznawstwo
ECTS code
(in Polish) 03-S1GRO04-P05520
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Ćwiczenia, obejmuje: wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, dyskusje, gry dydaktyczne/symulacyjne, elementy metody laboratoryjnej, pokaz i obserwację.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
(in Polish) Sylabus zajęć
(in Polish) https://sylabus.amu.edu.pl/pl/document/597a3b9e-2455-4643-989f-c0f79e46da81.pdf
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Nie dotyczy.
Course coordinators
Module learning aims
(in Polish) 1. Zapoznanie studentek i studentów z podstawami teorii performansu.
2. Wyrabianie w studentach i studentkach umiejętności analizowania ruchu człowieka oraz rozpoznawania jego przydatności w budowaniu sytuacji performatywnej.
3. Wyrabianie w studentach i studentkach umiejętności posługiwania się wybranymi technikami partnerskiej i zespołowej pracy z ruchem w sytuacji performatywnej.
4. Przygotowanie studentek i studentów do stworzenia i zaprezentowania partnerskiego lub grupowego performansu opartego na ruchu.
5. Rozwijanie w studentach i studentkach postawy etycznej w odniesieniu do działań na polu performatywnym.
Notes
Term 2025/SL:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: