Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ
Erasmus code: 15.1
ISCED code: 0321
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Media Market - Journalism Specialisation 03-RM-21PDL-E
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- zaznajomienie studentów z podstawowymi uwarunkowaniami funkcjonowania mediów w Polsce (ekonomia, prawo, polityka) oraz podstawami teorii mediów,
- uzupełnienie słownika terminologii medialnej o nieznane, niezdefiniowane dotąd pojęcia,
- doskonalenie umiejętności związanych z analizą rynku mediów, funkcjonowania zróżnicowanych przekazów medialnych oraz przenikania się wpływów,
- kształtowanie świadomości w zakresie funkcjonowania jednostek i instytucji na rynku mediów,
- naświetlenie koncepcji analiz systemów medialnych oraz teorii wpływu mediów na społeczeństwo.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Praca indywidualna i zespołowa, wystąpienie publiczne, dyskusja, prezentacja.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Potwierdzone osiągnięcie efektów uczenia się w zakresie przedmiotów związanych z Warsztatem dziennikarza informacyjnego.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: