Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
Conventions Presented in Film and Other Media: Realism in Video Games 03-RGW-12FKMDM
This course has not yet been described...
Term 2021/SL:
None |
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- zapoznanie studentów z terminologią i metodami analizy tekstów interaktywnych,
- zapoznanie studentów z najważniejszymi teoriami realizmu filmowego,
- zapoznanie studentów z podstawowymi konwencjami przedstawieniowymi, gatunkowymi i narracyjnymi w grach wideo,
- przygotowanie studentów do analizy cech swoistych tekstów interaktywnych, a zwłaszcza graficznych interfejsów użytkownika,
- zapoznanie studentów z elementami poetyki gier wideo ze wskazaniem na te środki filmowego wyrazu, które pozwalają kształtować efekt realności w grach,
- przygotowanie studentów do konstruowania samodzielnej wypowiedzi na temat realizmu w grach wideo,
- zapoznanie studentów ze zjawiskiem gamifikacji życia codziennego i kulturowego.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka Uniwersytecka, Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej, Biblioteka Raczyńskich, platforma Office 365, źródła wolnego dostępu internetowego.
Major
(in Polish) filmoznawstwo i kultura mediów
ECTS code
(in Polish) 1. Nazwa modułu zajęć/przedmiotu: Konwencje przedstawieniowe w filmie i innych mediach: Realizm w grach wideo
2. Kod modułu zajęć/przedmiotu: 03-RGW-21FKMDM
3. Rodzaj modułu zajęć/przedmiotu: fakultatywny
4. Kierunek studiów: Filmoznawstwo i kultura mediów
5. Poziom kształcenia (I lub II stopień, jednolite studia magisterskie): II stopień
6. Profil kształcenia: ogólnoakademicki
7. Rok studiów (jeśli obowiązuje): I rok studiów magisterskich
8. Rodzaje zajęć i liczba godzin: 30h (ćwiczenia)
9. Liczba punktów ECTS: 4
10. Imię, nazwisko, tytuł / stopień naukowy, adres e-mail prowadzącej zajęcia: dr Joanna Pigulak, joanna.pigulak@amu.edu.pl
11. Język wykładowy: język polski
12. Moduł zajęć / przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning): tak (podczas pandemii)
Number of hours
30
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, dyskusja, praca z tekstem, metoda analizy przypadków, demonstracje dźwiękowe i/lub video.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 4
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
Term 2020/SL: elective | General: compulsory | Term 2021/SL: elective |
Year of studies (where relevant)
Year 1
Course coordinators
Module learning aims
(in Polish) • zapoznanie studentów z terminologią i metodami analizy tekstów interaktywnych,
• zapoznanie studentów z najważniejszymi teoriami realizmu filmowego,
• zapoznanie studentów z podstawowymi konwencjami przedstawieniowymi, gatunkowymi i narracyjnymi w grach wideo,
• przygotowanie studentów do analizy cech swoistych tekstów interaktywnych, a zwłaszcza graficznych interfejsów użytkownika,
• zapoznanie studentów z elementami poetyki gier wideo ze wskazaniem na te środki filmowego wyrazu, które pozwalają kształtować efekt realności w grach,
• przygotowanie studentów do konstruowania samodzielnej wypowiedzi na temat realizmu w grach wideo,
• zapoznanie studentów ze zjawiskiem gamifikacji życia codziennego i kulturowego.
Bibliography
Term 2021/SL:
None |
Notes
Term 2021/SL:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: