Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL, 2023/SL, 2024/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Creative Projects - Journalism and Public Relations Specialisation 03-PK-22PDM
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- umiejętność doboru form komunikacji do zadań o charakterze informacyjnym, promocyjnym, popularyzatorskim i analitycznym,
- poprawny, celowy wybór tekstów (pisanych, mówionych), elementów graficznych oraz budowa ich sekwencji (czasowej i przestrzennej) w zgodzie z celem komunikacyjnym,
- pogłębienie umiejętności rozróżniania, oceny i redakcji komunikatów o charakterze informacyjnym i perswazyjnym, dostosowanych do konkretnych zadań,
- doskonalenie umiejętności odpowiedzialnej, dobrze rozdzielonej i zrealizowanej, terminowej realizacji zadań zespołowych,
- rozwój kompetencji analitycznych: opis, krytyczna analiza, wartościowanie rozwiązań gotowych oraz powstających w grupie ćwiczeniowej,
- troska o powiązanie wiedzy o kulturze (np. historii, literaturze, języku) z jej praktycznym zastosowaniem w zadaniach zawodowych,
- utrwalanie sprawności w zakresie posługiwania się różnorodną i poprawną polszczyzną.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, wykład konwersatoryjny, dyskusja, praca z tekstem, metoda analizy przypadków, metoda projektu, metody aktywizujące, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Ukończone studia licencjackie; znajomość języka polskiego na poziomie maturalnym; gotowość do współpracy w zespole.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: