Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL, 2023/SL, 2024/SL, 2025/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Slavic Studies
Academic Entrepreneurship 03-PA-32BADL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
Celem przedmiotu jest uzupełnienie realizacji wybranych celów kształcenia w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych o zagadnienia przedsiębiorczości w nauce, w otoczeniu uniwersyteckim i społecznym, a także przygotowanie studentów do uruchomienia własnej działalności, pozyskiwania środków finansowych, pracy projektowej, pracy w grupie, współpracy z otoczeniem, inkubatorami przedsiębiorczości itp. Ponadto celowym jest zapoznanie studentów ze środowiskiem absolwentów IFS, przebiegiem ich kariery zawodowej, oraz osób współpracujących z Instytutem Filologii Słowiańskiej oraz zapoznanie z podstawowymi elementami szeroko rozumianego marketingu (w tym brandingu, namingu i promocji produktu/firmy).
Major
(in Polish) bałkanistyka
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, wykład konwersatoryjny, wykład problemowy, dyskusja, praca z tekstem, metoda analizy przypadków, uczenie problemowe (problem-based learning), gra dydaktyczna/symulacyjna, rozwiązywanie zadań, metoda ćwiczeniowa, metoda badawcza (dociekania naukowego), metoda warsztatowa, metoda projektu, demonstracje dźwiękowe i/lub video, metody aktywizujące, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 3
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Znajomość specyfiki kulturowej krajów bałkańskich.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: