Conducted in
terms:
2024/SL, 2025/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
Social Media Marketing 03-MMS-32GRDL-E
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- przekazanie wiedzy w zakresie najważniejszych trendów kształtujących marketing w czasach gospodarki cyfrowej (m.in. marketing 4.0; subkultury cyfrowe; mierniki produktywności marketingowej),
- analiza najważniejszych założeń związanych z badaniami klientów w przestrzeni cyfrowej,
- przekazanie wiedzy na temat najpopularniejszych serwisów społecznościowych,
- przekazanie wiedzy z zakresu SEO i content marketingu,
- przekazanie wiedzy z zakresu marketingu społecznościowego na Facebooku lub innym medium sieciowym,
- przekazanie wiedzy z podstaw prawnych związanych z funkcjonowanie marketingu społecznościowego w Polsce.
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, dyskusja, metoda analizy przypadków.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 3
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: