This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
(in Polish) Instytut Teatru i Sztuki Mediów
Marketing and Project Management 03-MIZ-22MDM-W
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) - Wprowadzenie do zarządzania kulturą, w tym analiza finansowania kultury w Polsce.
- Wprowadzenie do zarządzania projektami kulturalnymi.
- Umiejętność wdrażania projektu artystycznego (ze szczególnym uwzględnieniem projektów, których podstawą są media interaktywne i widowiska), w tym nauka wypełniania aplikacji grantowych i sporządzania umów.
- Znajomość podstaw marketingu i umiejętność wykorzystania tej wiedzy w praktyce.
- Znajomość podstaw prawa autorskiego i umiejętność wykorzystania tej wiedzy w praktyce.
Information on where to find course materials
(in Polish) Wykładowca informuje na zajęciach o dostępności materiałów, często są one przesyłane studentom drogą e-mailową.
Major
(in Polish) Media Interaktywne i Widowiska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład, lektura indywidualna.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: