Conducted in
terms:
2022/SZ, 2023/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Book Marketing - Publishing Specialisation 03-MAR-21PDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- poznanie nowoczesnych koncepcji komunikacji marketingowej i opanowanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w ramach tej komunikacji,
- wypracowanie umiejętności poszukiwania informacji na temat funkcjonowania rynku i jego różnych obszarów, zachowań konsumenckich, funkcjonowania firmy i zarządzania ofertą w aspekcie ekonomicznym oraz informacji o branży wydawniczej i działających w jej ramach instytucji,
- wstępne wykształcenie umiejętności poprawnego przygotowania podstawowych komunikatów marketingowych (np. reklamy prasowej, briefu reklamowego) oraz dokumentów wykorzystywanych w marketingu (np. planu marketingowego),
- rozwinięcie umiejętności zdobywania wiedzy o rynku m.in. na podstawie badań marketingowych przeprowadzanych w ramach pracy zespołu danej firmy lub za pośrednictwem firm zewnętrznych, a także umiejętności analizowania informacji płynących z makro- i mikrootoczenia firmy.
Information on where to find course materials
(in Polish) Przekazanie materiałów ppt w postaci plików na CD dla zainteresowanych.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z elementami prezentacji multimedialnej, dyskusja, analiza przykładowych prac studentów, analiza przykładowych kampanii reklamowych, analiza technik merschendisingowych na przykładzie wybranych księgarń.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: