Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL, 2023/SL, 2024/SL
Erasmus code: 15.0
ISCED code: 0320
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Creative Aspects of Advertising - Social Communication Specialisation 03-KAR-22PDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- zapoznanie studentów z pespektywami rozwoju zawodowego w branży marketingowej,
- zdobycie wiedzy z dziedziny ekonomii i marketingu, która ma przełożenie na sposób komunikowania reklamowego o produkcie,
- zapoznanie się z leksyką branżową, którą posługują się agencje reklamowe i umiejętne posługiwanie się nią,
- pobudzenie kreatywności i otwarcie na nowe formy przedstawienia treści,
- zdobycie wiedzy na temat poligrafii reklamowej,
- zdobycie umiejętności tworzenia briefów reklamowych,
- znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, platforma Google Adwords) pomagających ocenić skuteczność działań marketingowych
- zdobycie umiejętności tworzenia planów marketingowych.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład interakcyjny, metoda problemowa, studium przypadku, metaplan, burza mózgów, prezentacja multimedialna, projekt z użyciem komputera i Internetu.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Course coordinators
Term 2019/SL: | Term 2018/SL: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: