Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL, 2023/SL
Erasmus code: 15.0
ISCED code: 0320
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Linguistic Basis of Copywriting - Social Communication Specialisation 03-JPC-12PDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- przekazanie wiedzy dotyczącej struktury i funkcjonowania komunikatów reklamowych we współczesnej przestrzeni kulturowej,
- przekazanie wiedzy o zależności sposobu językowego kształtowania tekstu od sytuacji komunikacyjnej,
- wyrobienie umiejętności analizowania i interpretowania komunikatów reklamowych,
- doskonalenie umiejętności sprawnego, poprawnego, skutecznego i estetycznego posługiwania się polszczyzną w gatunku reklamowym,
- wyrobienie nawyku korzystania ze źródeł leksykograficznych w pracy nad tekstem o charakterze komercyjnym,
- rozwinięcie umiejętności twórczego wyzyskania środków językowych w pracy nad tekstem o charakterze komercyjnym,
- doskonalenie umiejętności pracy w zespole.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Ćwiczenia, praca indywidualna i zespołowa (w trakcie zajęć i poza godzinami kontaktowymi), dyskusja w grupie.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 1
Course coordinators
Term 2019/SL: | Term 2018/SL: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: