Conducted in
terms:
2022/SZ, 2023/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
The History of Polish Digital Games 03-HPGC-21GRDL-E
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z historią polskich gier cyfrowych. W ramach zajęć student nabędzie wiedzę odnośnie funkcjonowania branży polskich gier wideo na tle przemian technologiczno-gospodarczych oraz społeczno-kulturowych od lat 80. XX wieku do współczesności, powstałych w tym czasie dziełach (rozpatrywanych m.in. na tle ich recepcji prasowej, przemian poetyki oraz powiązań transmedialnych), a także sylwetkach najważniejszych krajowych twórców i czołowych studiach deweloperskich. Kluczowym zagadnieniem, przejawiającym się przez cały cykl wykładów, będzie nakreślenie korelacji pomiędzy lokalnymi uwarunkowaniami a tendencjami globalnymi.
Major
(in Polish) groznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, praca z tekstem, pokaz i obserwacja, demonstracje audiowizualne (filmy i gry wideo), spotkania z twórcami gier wideo.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: