Conducted in
terms:
2024/SL, 2025/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
Video Games in the Context of Copyright 03-GKPA-32GRDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- przekazanie studentom praktycznej wiedzy na temat roli praw autorskich w ochronie gier wideo,
- zbudowanie świadomości na temat różnic pomiędzy: utworem samoistnym, utworem zależnym i inspirowanym, prawami autorskim a prawami pokrewnymi, prawami autorskimi osobistymi i prawami autorskimi majątkowymi,
- przekazanie wiedzy o tym, w jaki sposób dochodzi do nabycia i zbycia praw autorskich.
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, dyskusja, praca z tekstem, metoda analizy przypadków, uczenie problemowe (problem-based learning), rozwiązywanie zadań (np.: obliczeniowych, artystycznych, praktycznych), metoda ćwiczeniowa.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 3
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: