Conducted in
term:
2023/SL
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
The Magic World of Publishing Marketing 03-F-ZSMW
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- poznanie cech charakterystycznych marketingu wydawniczego,
- poznanie struktury organizacyjnej i zadań w dziale marketingu w wydawnictwie,
- opracowanie przykładowych kampanii marketingowe dla wybranych tytułów,
- poznanie różnic w promocji książki dla dzieci i dorosłych czytelników,
- zdobywanie wiedzy o planowaniu i organizacji spotkań autorskich,
- zdobywanie wiedzy o kanałach promocji książek,
- tworzenie tekstów reklamowych,
- kształtowanie umiejętności pracy metodą Design Thinking przy tworzeniu portretu czytelnika wybranych tytułów,
- rozwijanie kompetencji projektowania materiałów marketingowych: zakładki, ulotki, katalogu, materiałów targowych,
- poznanie narzędzi promocji handlowej w branży wydawniczej,
- zaznajomienie z Influencer marketingiem w wydawnictwie.
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, dyskusja, metoda analizy przypadków, uczenie problemowe (problem-based learning), rozwiązywanie zadań, metoda ćwiczeniowa, metoda warsztatowa, metoda projektu, metody aktywizujące.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Module type
elective
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: