Conducted in
term:
2024/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
(in Polish) Symulacje i światy równoległe w grach wideo 03-F-SSRG
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami i zagadnieniami związanymi z symulacjami i światami równoległymi w grach wideo. Na zajęciach omówione zostaną różne aspekty funkcjonowania graczy w wirtualnej przestrzeni gry, takie jak performatywność, cyfrowa tożsamość, wirtualna przestrzeń, rozrywka, ucieczka, kreacja, reguły społeczne i technologiczne. Problematyka zajęć nawiązywać będzie do zagadnień obecnych w narratologii, narratologii transmedialnej, filozofii, informatyce i fizyce kwantowej. Analizie poddane zostaną następujące zagadnienia: przestrzeń wirtualna, tożsamość cyfrowa, symulacje, symulacje i światy równoległe.
Information on where to find course materials
(in Polish) https://maius89.maius.amu.edu.pl/~moodleifp/course/view.php?id=443
Major
(in Polish) Groznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja, metoda analizy przypadków, metoda badawcza (dociekania naukowego), metoda warsztatowa, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 4
Module type
elective
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Doskonała wiedza z zakresu analizy gier wideo, dobra wiedza z zakresu narratologii transmedialnej, fikcji interaktywnych (m.in. storyworld i storytelling), dostateczna wiedza ogólna o symulacjach i światach równoległych.
Course coordinators
Notes
Term 2024/SL:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: