Conducted in
term:
2024/SZ
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
Basics of Gameplay Design 03-F-PGD
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele:
a) zapoznanie studentów ze specyfiką pracy projektanta gier.
b) przygotowanie do krytycznego myślenia i dyskusji w zakresie projektowania i analizy rozgrywki i jej elementów, z nastawieniem na rozwiązywanie problemów projektowych, umiejętność wskazywania zalet oraz wad danych rozwiązań.
c) przygotowanie studentów do stworzenia prostego dokumentu projektowego (Game Design Document).
Major
(in Polish) Groznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, dyskusja, metoda analizy przypadków, uczenie problemowe (problem-based learning), metoda ćwiczeniowa, metody aktywizujące, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
elective
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: