Conducted in
term:
2024/SZ
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
Game Developer Tools 03-F-NTG
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele kształcenia:
a) poznanie najpopularniejsze narzędzia twórców gier (miro, trello, discord, hacknplan, steamdb, steam, unity, VisualStudio, tiktok, repozytorium-teoria, google drive),
b) analiza trendów, spekulowanie nadchodzących trendów,
c) jak działa silnik do tworzenia gier (podstawy),
d) szacowanie czasu zarówno całej produkcji jak i jej poszczególnych etapów,
e) jak i gdzie szukać informacji w Internecie,
f) jakie narzędzia wspierają komunikację w zespole tworzącym grę.
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, wykład konwersatoryjny, dyskusja, rozwiązywanie zadań (np.: obliczeniowych, artystycznych, praktycznych), metoda ćwiczeniowa, metoda warsztatowa, metoda projektu, demonstracje dźwiękowe i/lub video, metody aktywizujące, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
elective
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: