Conducted in
terms:
2024/SL, 2025/SL
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Film, Media and Audiovisual Arts Institute
Graphics in Games 03-F-GGK
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele zajęć/przedmiotu:
- Ogólne zapoznanie studentów z zagadnieniem grafiki 3d,
- Poznanie rożnych technik modelowania 3d w tym: Modelowanie pudełkowe(poligonowe), Modelowanie miękkie (organiczne) oraz wokselowe
- zbudowanie kompetencji w zakresie znajomości zagadnień związanych z grafiką komputerową 3d (pojęcie zagadnień takich jak: siatka modelu, wierzchołki, poligony, materiały/tekstury, oświetlenie, renderowanie,
- ukształtowanie praktycznych umiejętności studentów w zakresie przygotowania i stosowania grafiki 3d, w tym wyeksportowanie modelu do formatu .OBJ, STL i przygotowanie modelu do druku 3d,
- przygotowanie studentów do korzystania z różnych narzędzi (w tym programy wersje niekomercyjne: Autodesk 3ds Max, Autodesk Mudbox, Zbrush, 3D Coat, Blender) w zakresie projektowania i tworzenia grafiki w grach komputerowych.
Major
(in Polish) groznawstwo
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja, metoda warsztatowa, pokaz i obserwacja, demonstracje dźwiękowe i wideo, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 4
Cycle of studies
1st cycle
Module type
elective
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: